Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydział Budownictwa i Inwestycji

Nazwa

Wydział Budownictwa i Inwestycji

Adres

Plac Wolności 3

Kierownik Wydziału

Kowalczyk Tomasz, pok. nr 6, tel.: 87 307 03 62

Z-ca Kierownika Wydziału

 

Pracownicy Wydziału

Jurewicz Karolina, pok. nr 6, tel.: 87 307 03 13

Kisielewska Emilia, pok. nr 6, tel.: 87 307 03 13

Brodowska-Zanadze Aneta, pok. nr 6, tel.: 87 520 09 64

Arciszewska Edyta, pok. nr 7, tel.: 87 523 30 62

Zadania Wydziału:

 Brodowska-Zanadze Aneta, 

  1. planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych;
  2. określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
  3. koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
  4. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;
  5. wybór wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług;
  6. przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności  inspektora nadzoru inwestorskiego;
  7. wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy;
  8. koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 10;
  9. przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów;
  10. opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi;
  11. udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału;
  12. nakazywanie właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;
  13. zatwierdzanie ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli;

 Jurewicz Karolina,

 Kisielewska Emilia,

  1. pozyskiwanie środków zewnętrznych na finansowanie przedsięwzięć wynikających z dokumentów strategicznych – realizacja zadań w zakresie: prowadzenie stałego monitoringu programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych w zakresie możliwości realizacji zadań gminy;
  2. opracowywanie projektów i wniosków o dofinansowanie zadań gminy;
  3. realizacja i rozliczanie projektów, które uzyskały dofinansowanie;
  4. udział w planowaniu budżetu gminy w zakresie zadań realizowanych z udziałem środków zewnętrznych;
  5. prowadzenie i aktualizowanie bazy danych projektów, które uzyskały decyzje o dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych krajowych oraz ze środków Unii Europejskiej;

 Arciszewska Edyta

  1. prowadzenie procedur zamówień publicznych na roboty, dostawy i usługi, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w Urzędzie Miejskim;
  2. opracowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia procedur zamówień publicznych we współpracy z właściwym wydziałem;
  3. gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych przez okres przewidziany przepisami prawa i jej udostępnianie do wiadomości publicznej zgodnie z zasadami dostępu do informacji publicznej;
  4. obsługa organizacyjno – kancelaryjna prac komisji przetargowych;
  5. prowadzenie rejestrów zamówień publicznych Urzędu, do 130000 zł i powyżej;
  6. gromadzenie informacji o zamówieniach publicznych realizowanych przez Urząd;
  7. sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych;
  8. archiwizacja dokumentacji dotyczącej udzielonych zamówień publicznych;
  9. przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i rozstrzygnięć związanych z zamówieniami publicznymi;
  10. sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Olecku i jego aktualizacja we współpracy z właściwym wydziałem.